2013. június 2., vasárnap

OPENING

Üdvözlet mindenkinek!
Őszintén, én magam is meglepődtem, hogy ilyen hamar sikerült regenerálnom magam az írás terén. Kérdezhetnétek azt is, hogy miért nem folytatom az előzőt? Nos, az igazat megvallva, eljátszottam a gondolattal, de egy új történet sokkal jobban vonzott, és hát meg is született egy a fejemben.
Fogalmam sincs, hogyan fog alakulni. Valószínűleg ez lesz az utolsó történet, amibe belekezdek, és reményeim szerint sokan fogjátok olvasni. Próbáltam és próbálok olyat alkotni, amely nem minden második oldalon jön szembe az emberrel. Valami egyedit, valami mást. Az, hogy belekezdek-e a történetbe csak az érdeklődésen múlik.
Az, hogy mikor kerül fel prológus és fejezet az szintén csakis az érdeklődés szintjétől függ.:)


Love, Lily

3 megjegyzés:

  1. Uristen! nagyon várom az első részt:D olyan "titokzatos" az a kis előzetes ott oldalt, hogy nem tudok egy helyben megülni, mert kíváncsivá tettél:)
    *büszke pillanat*
    én vagyok az a blog első kommentelője, és feliratkozója;D

    VálaszTörlés
  2. Uhh én már nagyon kíváncsian várom.:D Siess!!<3 x

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm lányok, aranyosak vagytok és örülök, hogy felkeltette az érdeklődéseteket! :)<33

    VálaszTörlés