2013. október 26., szombat

EGY KICSIT KÉSŐBB

Drága olvasóim!

Mint látjátok, nem egy új fejezettel érkeztem, annak ellenére, hogy 20-a körülre ígértem. Elnézéseteket szeretném kérni emiatt. Az érettségit ugyan letudtam, de másfél hét múlva egy újabb vizsgám lesz- már megint az átkozott kifogások. Nem, nem akarok mentegetőzni. Egyszerűen csak nincs időm befejezni a részt ezen a héten, vagy legalábbis addig, ameddig nem végzem a tételekkel. Nagyon, mérhetetlenül sajnálom, de ez az október-november őrültek háza, és ezért nem győzöm elégszer bocsánatot kérni. 

Mindezek ellenére már 64 ember követi az oldalt, és ezt egyszerűen képtelen vagyok elhinni, és ezért nem győzöm eléggé hálálkodni. Köszönöm nektek! <3
Kérném a türelmeteket és a megértéseteket és a bocsánatotokat, sokadjára. A következő fejezet november 10-én jön. Nincs késés, nincs mentegetőzés, a vizsga után (november 6.) azonnal hozzálátok a folytatáshoz. 

Köszönök nektek mindent, imádlak titeket! <3


Sok puszi, Lily

1 megjegyzés:

  1. Drága Lily! Sok sikert kívánok neked a vizsgádhoz, és számolni fogom a napokat a nagy napig! Anett x.

    VálaszTörlés