2013. december 9., hétfő

HELYZETJELENTÉS

Drága, egyetlen, kitartó olvasóim!

Tudom, tudom.... ha annyi pénzetek lenne, ahányszor rész helyet különböző dolgokkal jelentkezem, rég Ibizán tengetnétek napjaitokat.
Lényeg a lényeg: tudom, hogy ezer és egy napja nem érkezett új rész, amiért nem győzök elnézést, bocsánatot, meg minden egyebet kérni. Tudom, hogy elhanyagoltam a blogot, de egyszerűen azt sem tudom, hol áll a fejem, ami persze nem befolyásolhatná az írást. Mindegy is.
Nemrég készítettem egy új fejlécet, gondoltam azzal térek vissza, no meg ezzel a kis értesítővel - persze a bloggernek esze ágában sincs működni.
Emellett elkezdtem az új részt. Igen, lassan, de biztosan haladok. Tudom, jár nekem a kövezés, meg miegymás, de ahogy időm engedi, alakítom a részeket.
Egy dolog azonban biztos:a szünetben szeretnék minimum 2 résszel szolgálni, és még így sem tudom meghálálni azt a kitartást és szeretetet, amit tőletek kapok. Egyszerűen csak fantasztikusak vagytok!
Szóval, miután vasárnaponként ígértem az új részt, megpróbálom- minden erőmmel azon leszek, és még azon is felül mindent megpróbálok- hogy most vasárnap- december 15- kikerüljön az új rész.
Szóval ,reményeim szerint, december 15-én visszatérek. ( addig gyűjtsétek a kavicsokat a nyilvános kövezéshez :) )

Szeretlek titeket, és köszönöm a támogatásotokat, imádlak titeket!
Sok-sok, és még annál is több puszi&ölelés,
Lily


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése