2013. július 24., szerda

LITTLE THINGS

Halihó mindenkinek!
Első körben, mint látjátok, most nem egy résszel érkeztem. Az új részt 26-ára ígértem, viszont nem vagyok benne biztos, hogy ezt a határidőt tartani tudom-e vagy sem.Annak ellenére, hogy nyár van, nincs mindig szabadidőm, ráadásul sokszor hirtelen jönnek közbe dolgok. Ha késem, igyekszem kárpótolni titeket, és még hosszabb résszel jelentkezni! :)
Másodjára, a segítségemet kérte egy oldal, és mivel igent mondtam, így a bejegyzés második része ezt foglalja magába.
Az említett blog oldalak reklámozásával foglalkozik, ezen a héten pedig Diana Brunwin blogján van a sor.

Nos, miután teljesítettem kötelezettségeimet, szeretnék mindenkinek további szép nyarat kívánni, és igyekszem a következő- hatodik- fejezettel! :) 
Puszi, Lily

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése