2014. március 18., kedd

VIHAR UTÁNI CSEND - MÉG NINCS VÉGE

Kedves olvasóim/ feliratkozóim!

Az előző bejegyzésben -már aki elolvasta- azt írtam, hogy befejezem a történetet. Talán kicsit indulatosan írtam a bejegyzést, ennek ellenére nem bántam meg. Még mindig ugyan azt gondolom, csupán egy valamiben változott a véleményem, amit szeretnék megköszönni azoknak, akik a "befejezés " ellenére is írtak - Timi, szerecsendio és Isabelle Summers.
Elgondolkodtam a történetet illetőleg. Azzal kapcsolatban nem változott a véleményem, hogy abbahagyom. Mégis, a kommentek és az idő rádöbbentett, hogy nem kellene veszni hagynom a munkámat, amit eddig belefektettem. Így végül arra jutottam, hogy szüneteltetem a blogot.
Az érettségi miatt most már végkép alig lesz időm, de amikor lesz, akkor leülök és írni fogok. Megfogadtam, hogy befejezem a történetet, de lehetséges hogy nem az eltervezett módon. Írok néhány  kisebb-nagyobb fejezetet befejezésképpen, hogy mégiscsak megnyugodjon a lelkiismeretem- igen, befejeztem a történetet.
Így néhány részre még számíthattok tőlem, hosszabbra-rövidebbre, majd ahogy alakul.
Egy bizonyos azonban: A blog szünetel egy darabig, de a befejezés nem marad el.

Köszönök mindent,
Sok puszi,
Bella

2 megjegyzés:

  1. Istenem! Tudd, hogy feldobtad a napom. Sőt, az egész hátralevő tanévemet! ♥

    VálaszTörlés
  2. Drága Lily!

    Az előző bejegyzéshez most utólag nem írok, inkább itt fejtem ki a gondolataimat. Kétféle érzésem van is ezzel kapcsolatban. Egyrészt eszméletlen szomorú lennék, ha soha nem olvashatnám már a blogodat, mert az egyik kedvencem, Te pedig valami felháborítóan tehetséges vagy, és ezt kár lenne veszni hagyni! Másrészről pedig tökéletesen megértelek, mert amikor az embernek ezer meg ezer dolga van, és nincs ideje írni... nem tudom, először sajnálja, de hosszú távon borzasztóan fárasztó mindig megfelelni, hozni a részeket, válaszolni a kommentekre, cserékre, díjakra stb. Ezek eszméletlen nagy nyomást és stresszt képesek okozni...
    Éppen ezért, ha úgy döntöttél volna, hogy itt most végleg vége, akkor bennem a legkisebb negatív érzés sem lett volna! De a szünet lehető legjobb megoldás, ne hagyd abba, de csak akkor írj, ha van időd, kedved! Sok sikert mindenhez, ha lehet ilyet mondanom, akkor iszonyú büszke vagyok rád, kitartás! <33333333333

    Millió puszi, Azy

    VálaszTörlés