2014. május 31., szombat

EGY KIS ÖRÖMHÍR NEKEM, A SZOKÁSOS INFORMÁCIÓK NEKTEK

Halihó mindenkinek!

Egy rövidke bejegyzéssel érkeztem. Tudom, nem mindenkit érdekel, de én nagyon boldog vagyok, hogy a blog elnyerte a Neverland oldal fejlécversenyét első helyezését! Ugyan, ez még az előző, lila fejléc érdeme, de nagyon boldog vagyok, hogy én kaptam a díjat!
Emellett szeretném megköszönni  a támogatásotokat, a segítségeteket, azt, hogy erőt adtok a folytatásra minden rész után.:) Köszönöm a díjakat, amiket még mindig nem sikerült kitennem- egyszer láttam hozzá, akkor is lefagyott a gépem. Amint lesz időm, ezeket is kiteszem!:)
Ugyan a Dark Paradise-on egyenlőre ritkábban- 2 hetente találkozunk- az Eternal Silence oldalán hetente jelentkezem az ott futó Zayn Malik-os sztorival- mivel az még jobban ki van dolgozva- egyenlőre- mint a DP folytatás.:) Amint vége lesz az érettségi szezonnak itt hetente, ott pedig néhány nap kihagyással fogok publikálni.:)
A folytatás Június 6-án érkezik! :)

Millió puszi&ölelés,
Bella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése