2014. október 12., vasárnap

MAGYARÁZKODÁS

Drága olvasóim!

Tudom, nagyon-nagyon rég jelentkeztem. Tudom, hogy elhanyagoltam a blogot. Tudom, hogy nem fordítottam elég figyelmet Rátok, és ezt nagyon sajnálom.
Az elmúlt pár hónapban elég nagy változásokon ment keresztül az életem. Költözés, egyetem, új környezet, új emberek, új város. Igazából ha akartam volna, se lett volna időm a blogra, hiszen annyira felpörögtek az események. Sajnálattal látom, hogy néhányan leiratkoztak, de természetesen megértem őket, lelke rajta mindenkinek. Igazság szerint hibás vagyok, hiszen egy kicsit alábbhagyott a lelkesedésem ezzel a bloggal kapcsolatban, de megfogadtam, hogy befejezem. Nem csupán magam felé és felétek szeretnék bizonyítani, hanem egyszerűen csak annyira a szívemhez nőtt ez a történet és annyi munkám van benne, amit nem fogok veszni hagyni.
Lényeg a lényeg: nem fogom abbahagyni a történetet, be fogom fejezni. Igyekszem megírni a részeket, igyekszem a következő hetekben egy újjal szolgálni, hiszen már nincs messze a vége.
Köszönöm az eddigi támogatásotokat, imádlak titeket és köszönöm a megértéseteket.

Millió puszi&ölelés,
Bella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése