2014. november 4., kedd

EGY MÁSIK VILÁG- ÖNREKLÁMOZÁS

Drága olvasóim!
Ameddig - már egy ideje de hamarosan érkezik, becsszó!- az új részre vártok, addig lenne egy kis meglepetésem, bejelentésem, ki hogy áll hozzá. Szóval, az Eternal Silence című oldalamon hozzáláttam egy Neymar fanfictionhöz, azonban túlságosan elhamarkodtam, nem dolgoztam ki kellőképpen és ez meg is látszott a sztorin. Ezért úgy döntöttem, hogy egy kis átgondolással újraírom az egész történetet, amihez már hozzá is láttam. Viszont felötlött egy újabb, majd még egy ötlet a fejemben, és úgy döntöttem, hogy ezt az ES már nem biztos, hogy elbírná, hiszen így is elég sokrétű az oldal. Éppen ezért gondoltam, hogy létrehozom a " A vision of ecstasy" című oldalt, ahol csak és kizárólag futball történeteket olvashattok. 
Szóval, ha valaki kedveli az effajta történeteket, azt sok szeretettel várom az oldalon, habár a nyitásra csak később kerül sor. 

Millió puszi&ölelés,
Bella

UI: TÉNYLEG nagyon igyekszem a résszel és sajnálom így ennyire megvárakoztatlak titeket, de egyszerűen nem tudok kényszerből írni.Sajnálom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése